♥●•٠·˙ شـاهـزاده ی دلـم بـرای تـو مـیـنـویـسـم♥●•٠·˙


حتي اگر برگردي
ديگر دوستت نخواهم داشت
.
.
.

اين روزها دروغ زياد ميگويم...



نظرات شما عزیزان:

love034
ساعت12:34---18 مهر 1391
سلام من اپمممممممممممممممممممممممممممم ممم

love034
ساعت11:12---17 مهر 1391
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ آآآآآپم عسیسم.به منم بسر.مرسی

منتظرتم


love034
ساعت10:50---17 مهر 1391
دلـم گـرفته است ...
نه اینـکه کسی کاری کرده باشد نه ...
من آنقدر آدم گریز شده ام که کسی کارش به اطراف من هم نمی رسد..
دلم گرفتـه است که آنچه هستم را نمی فهمند ...
و آنچه هستند را میپذیرم ...
و دنیـا هم به رویش نمی آورد این تنـاقض را ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
جمعه 14 مهر 1391برچسب:,| 19:1 |Moh@dese1905|

..-Design-..