گاهي دلم ميخواهد




















♥●•٠·˙ شـاهـزاده ی دلـم بـرای تـو مـیـنـویـسـم♥●•٠·˙


عکس های عکس از دختران عاشق و غمگین - دختر غمگین 1525

 

گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!



ببرم بخوابانمش!



لحاف را بکشم رویش!



دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!



حتی برایش لالایی بخوانم،



وسط گریه هایش بگویم:



غصه نخور خودم جان!



درست می شود!درست می شود!



اگر هم نشد به جهنم...



تمام می شود...


 

بالاخره تمام می شود...!!!



نظرات شما عزیزان:

مریم
ساعت21:44---16 دی 1391
خدا رو شکر…



دیگر هیچ گاه گرسنه نیستم



به یمن وجودت



هر روز ســــــــه وعده غــــــــم میخورم…


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
شنبه 9 دی 1391برچسب:,| 18:7 |Moh@dese1905|

..-Design-..